Anılar 1 :) --- Usia'dan Bir Yazı ----


Tale 3 ü oynuyoruz. Murat oyuna yeni başlamıştı.O zamanlar tabii oyuna çok yabancı.Bir gün ben dolaşırken böcek buldum.Oyunda ki bir test için gerekli.Hemen aldim ve chate yazdim:

-Böcük buldum!!!

Aradan 2-3 gün sonra yine böcek buldum yazdim "böcük buldum" diye..Bu böyle bir kaç kere daha tekrarlandı.En sonunda Murat
 -Yaa ben hiç bulamıyorum çok şanssızım. Böcek önüme çıksa görebilirmiyim??? 

diye sorunca ben koptum. Gülmekten yaşaran gözlerimle görebildigim kadarı ile şöyle yazdim:

-Hiç merak etme mutlaka görürsün:))

 Murat doğal olarak gerçek hayattaki böcekleri düşünerek böyle bir soru sordu ama oyunlar her zaman gerçek hayatla örtüşmüyor...Resime baktığınızda neden bu kadar güldüğümü anlayacaksınız.Bu anı aklıma geldikçe ve oyunda bir böcüğe rastladığımda hala gülerim...

Mısır'dan  Usia...

Söz Konusu Böcek :)

Yorumlar