Test Of Acrobat ( Akrobasi mi?! Nasıl Yani?)

:) 

Yazımı gülerek açıyorum çünkü biraz sonra daha önce hiç bir oyunda tatmadığınız birşeylerden bahsedeceğim.(İçimden bir ses bu girişi daha çok kullanacağımı söylüyor :) ) 

Test of Acrobat...

Yani Akrobasi testi..Tale 3 'te herşeye yabancıyken aslında çokta zorlamayacağını düşündüğüm bir testti kendisi ancak Tale 3' te geçememişimdir. :) 

Body Disiplininde bir test olan "Test of Acrobat" Tale 4' te de hizmetimize girmiş bulunuyor.Öncelikle Bir "University of Human Body"'e gidip testi alıyoruz.Testi alır almaz Mısır üzerinde mevcut 28 adet akrobasi hareketinden 1 tanesini öğreniyoruz..


                                                           Test ağacımızda testin açıklaması

Tabi diğer 27 harekette testi alanlara rasgele bir şekilde dağıtılıyor.Amacımız bu kalan 27 hareketi diğer insanlarla alıştırma yaparak öğrenmek.Sonunda 28 hareketide öğrendiğimizde testi tarihe gömüyoruz . :)  

Kolay dediğinizi mi duydum ? Yanıldım sanırım.Yazarken yada birisine anlatırken kulağa hoş geliyor ama testi yaparken hiçte hoş değil :)

Bir hareketi öğrenebilmeniz için o hareketi 7 kez izleyip anlayabilmeniz gerekiyor.7. defada birisinden anladığınızda artık o hareketi yapar duruma geliyorsunuz.

Tale 4 'te bana düşen hareket aşağıda gördüğünüz "Asian Influence" ve bakın hareketi adım adım nasıl yapıyorum. :) 


  Kendimize tıklayıp "Tests" Kısmından Test of Acrobatı seçiyoruz .En üstte "Known Moves" bilinen hareketler var gördüğünüz gibi şu an testin başında olduğumuz için sadece bir tane var ve 28 tane olunca testi geçmiş olacağım.."Partial Moves" kısmında ise başkalarıyla yaptığım çalışmalar sonucunda açtığım hareketler var.Hareketlerin Karşısındaki 1/7 ler dikkatinizi çekmiştir.İşte az önce bahsettiğim hareketi öğrenmek için geçen süreç bu. 7/7 olunca artık o hareket bildiğiniz hareketler kısmında oluyor.


Ve işte hareketime başlıyorum...








   Çok hoş değil mi? :) Ama yolum daha uzun önümde öğrenmem gereken 27 hareket daha var.. Mısır'da görüşmek üzere...


Yorumlar